بازاریابی

 

بازاریابی بازاریابی آنلاین در تعریف ساده، برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ابزارهای آنلاین است. به طور کلی بازاریابی آنلاین همان اهداف شکل های سنتی تر بازاریابی را دنبال می کند: افزایش آگاهی نسبت به برند، تولید و پیدا کردن مشتری های جدید.

برخلاف تصور عمومی، دیجیتال مارکتینگ مفهومی متفاوت و گسترده تر از بازاریابی آنلاین است؛ و کمپین های بازاریابی دیجیتال لزوما در این حوزه قرار نمی گیرند. دیجیتال مارکتینگ می تواند آنلاین یا آفلاین انجام شود. در حقیقت  تنها آن دسته از فعالیت های بازاریابی دیجیتال که در بستر اینترنت اتفاق می افتند در حوزه بازاریابی اینترنتی یا آنلاین قرار می گیرند.

بازاریابی آنلاین 7 زیر شاخه اساسی زیر را شامل می شود:

1) سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

2) بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM

3) بازاریابی محتوایی

4) بازاریابی شبکه های اجتماعی

5) تبلیغات کلیکی یا PPC

6) بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

7) بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

بازاریابی محتوا تنها به کسب و کارها و شرکت های بزرگ اختصاص ندارد؛ بلکه کسب و کارهای کوچک و حتی فروشگاه های یک نفره ای هم در سراسر جهان وجود دارند که از طریق بازاریابی محتوا کسب و کارشان را توسعه داده اند. گروه آستان نو به شما کمک می کند تا تاثیر بازاریابی محتوا بر موفقیت کسب و کار خود را مشاهده کرده و میزان فروش محصول و یا خدمات خود را افزایش دهید.